برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

کیانوش رحمتی: نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۲۹۷۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کیانوش رحمتی: نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شود
کیانوش رحمتی، مربی استقلال با استناد به صحبت‌های جواد نکونام به این موضوع تاکید دارد که در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  کیانوش رحمتی، مربی استقلال که درفصل جاری بی سر و صدا کارش را در این باشگاه انجام داده، صحبت‌های کوتاهی درباره نیم فصل دوم انجام داده است. رحمتی می‌گوید: «سیاست کادرفنی استقلال از ابتدای فصل سکوت بوده و خود آقای نکونام درباره مسائل فنی صحبت کرده‌اند. همواره در تلاش بودیم درخدمت اهداف کادر فنی باشیم و تیم را سرو سامان بدهیم.»

رحمتی درادامه صحبت‌هایش گفت: «به قول آقا جواد در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر خواهد شد و امتیازگیری بسیار سخت است. باید با هوش باشیم و گول جایگاه‌مان را نخوریم. درصحبت‌هایی که آقا جواد با بازیکنان کرده به این موضوع تاکید داشته که باید تا پایان لیگ با انگیزه بود. ما بازیکنان بزرگی داریم که به این موضوع واقف هستند ومی‌دانند که باید با همه قوا در بازی‌های باقی مانده حاضر شوند.»


رحمتی درپایان صحبت‌هایش گفت: «همه تیم‌ها به دنبال شکست دادن استقلال هستند. ما علاوه براینکه اسم بزرگی داریم، هفته‌ها است درصدر جدول هستیم. به همین دلیل انگیزه دیگر تیم‌ها مقابل ما دو چندان خواهد شد و کار ما برای امتیازگیری سخت. بازی با ملوان قطعا یکی از بازی‌های دشوار استقلال درفصل جاری خواهد بود و ما باید با انگیزه بالا وارد میدان بازی با ملوان شویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->